קודם כל צריך להבין מה החרדים מחפשים. החרדים מחפשים שקט. הם רוצים שלא יפריעו להם לנהל את אורחות חייהם בשלווה ובנחת לפי הוראות התורה וההלכה. שיפסיקו לדבר איתם על "השתלבות" "שוויון" "לקחת חלק" וכדומה. הם רוצים להמשיך להיות מה שהם. ללמוד, להתפלל, ליהנות מקצת פוליטיקה מגזרית, להיות בכמה שמחות ואירועים ולנהל את חיי הקהילה התוססים שלהם.
מי שהבין את זה יכול להתקדם בפרסום לחרדים. הוא יכול להתחיל לייצר קמפיינים, לבחון קריאייטיב נכון, לתת ערך מוסף לעסקים חרדיים. כי כל מי שיתן מענה טוב יותר לציבור החרדי ירוויח את אמונו ואת כספו. ויש שם כסף. החרדים יעשו הכל כדי לשמור על העקרונות והערכים שלהם ועל הקהילות הקדושות.
לכן אם יש לך מוצר שיכול לשמר את הערכים או לחזק את הקהילה, אתה במצב מצויין ויש סיכוי טוב שתצליח. כי זה בדיוק מה שהם מחפשים. הם מחפשים איך לדבוק יותר בהלכה ואיך לחזק יותר את הקהילה. אם הצלחת באמצעות מוצר, שירות, אומנות או כל דבר שהוא לעזור להם בזה הם ירכשו את הדבר.
וכאן נכנס נושא השיווק. צריך ללמוד איך לשווק את המוצר. מה לומר לכל קבוצה בציבור החרדי. איזה רבנים כדאי שימליצו על המוצר. מיהם סוכני ההשפעה בכל ציבור. ובכלל איך לפלח את הקהלים בתוך המגזר החרדי עצמו. מילה לא במקום. טעויות מסוימות במודעה. וכל הקמפיין הלך לפח. יש ניואנסים שחייבים לשים עליהם את הדעת ולא ליפול בקטנות האלה.