כדי לשווק את העסק שלך עליך לסקרן את האנשים. למשוך אותם אליך. לסמן להם שכדאי להם לעבוד איתך. כי לא רק שאצלך הם ימצאו את הפיתרון לבעיה שלהם אלא גם ובעיקר שאתה הוא האדם המתאים ביותר לזה. עליך להביא אותם למחשבה שהם מחפשים בדיוק אותך, שאתה הוא האדם אותו הם רוצים. איך מגיעים לזה?
רק באמצעות צמצום קהל היעד שלכם. אם אתם מתאימים לכולם, אז למה שלא ילכו למישהו אחר? אם אתם לא מיוחדים, או יותר נכון לא מיחצנים את המיוחדות שלכם, אתם כמו כולם. ואין סיבה להגיע דווקא אליכם.
בעולם סופר-תחרותי כמו שאנו חיים בו, כשיש בלי-סוף אפשרויות, עליך להיות משהו מיוחד. משהו מיוחד זה לא אומר להמציא את הגלגל. משהו מיוחד זה לא אומר להיות מישהו אחר. להפך משהו מיוחד זה אומר להיות אתה. אתה מיוחד, אין עוד כמוך. עלייך רק לפצח את הייחודיות שכבר קיימת בך ולשווק אותה.
לאחר שפיצחת את הייחודיות שלך, תגזור משם את הקהל שלך. הקהל שלך הוא הקהל שמאמין במה שאתה מאמין. הקהל שלך הוא הקהל שמתחבר אלייך. הקהל שלך הוא הקהל שאתה מתחבר אליו. הקהל שלך הוא הקהל שאתה רוצה לשרת. זה הקהל שיהיה מוכן לשלם לך על העבודה ואתה לא תרגיש נקיפות מצפון לקחת יותר כסף מהמתחרים. כי את תראה את הערך שאתה נותן ללקוחות שלך.