בניית אתרי תוכן

אתרי תוכן לא מרוויחים, בדרך כלל, כסף ממכירת מוצרים. הם פועלים על ידי מתן מידע חשוב שמושך תנועה רבה ואז מוכרים שטחי פרסום ומפנים מבקרים לספונסרים

בפוסט זה אראה כיצד לבנות אתר נישה רווחי מאפס. כל אחד יכול לעשות את זה בכל נושא ובכל נישה. גם אם לא רכשת השכלה מיוחדת בבניית אתרים וגם אם אין לך השכלה אקדמאית. לא משנה עם מה אתה עוסק היום, תוכל להקים בקלות אתר נישה שיוסיף עוד זרם הכנסות פסיבי לתיק העבודות שלך לפזר עוד יותר את הסיכון שלך על פני כמה סלי הכנסה. אני מקווה שתמצא שזה מועיל במסע היזמות שלך.

אז בואו נתחיל:

כיצד ליצור תוכן נהדר עבור אתר האינטרנט שלך?

בניית אתרי תוכן

7 צעדים בלבד ואתה על הגל

  1. חשוב על תחומי העניין שלך ועל דברים שאתה יודע עליהם.למשל תחביבים כמו ספורט, מוזיקה, סרטים, אופנה וכדומה.
  2. בצע חקר מילות מפתח רווחיות הקשורות לנושא שלך.בחר את אלה עם ביקוש גבוה והיצע נמוך – כלומר מילות מפתח שהרבה אנשים מחפשים, אך אין הרבה אתרים שיעזרו להם.
  3. החלט על מה אתה הולך ליצור את האתר שלך. התבונן ברשימת מילות המפתח ובחר במילות המפתח הרווחיות בתחום שלך.
  4. בחר את שם התחום שלך באמצעות מילות המפתח הרווחיות ביותר.
  5. צור את האתר שלך.התחל לכתוב תוכן ואז שלח את האתר שלך למנועי חיפוש באינטרנט.
  6. חפש תוכניות שותפים והצטרף אליהם. אם האתר שלך עוסק במוזיקה, חפש תוכניות שותפים שמשלמות לך בכל פעם שאחד מהמבקרים באתר מחליט להוריד שיר או לקנות אלבום. הצטרף שותף למודעות של גוגל ו / או לתוכנית השותפים של אמזון.
  7. המשך לצמוח וללמוד.אולי תרצה ליצור ספר אלקטרוני משלך או להפנות אנשים למוצר דיגיטלי אחר שלך.

שלושה אלמנטים מרכזיים בבניית אתר

לאחר בחינת אלפי אתרי אינטרנט ככל הנראה במהלך השנים, הגענו למסקנה שכדי שהארגון שלך יצליח באינטרנט, יש לבצע שלושה אלמנטים מרכזיים:

  • עיצוב. האתר שלך צריך להיות מעוצב בצורה מקצועית, מושך ומרתק, וקל לניווט בו כדי לזכות במהירות בתשומת ליבם ובעניין של המבקרים. שימוש טוב בתמונות הוא חשוב כמו גם שימוש בצילומי פעולה שלך עם הלקוחות שלך.
  • תוכן. האתר שלך צריך להתמקד באינטרסים של המבקרים שלך ולהתייחס לשאלה מה יש שם עבורם ואיך לשפר את עסקיהם וחייהם. לשם כך יש לפתח תכנים חזקים בצורה של מוצרים, שירותים וקניין רוחני, תוך התפתחות מתמדת.
  • אסטרטגיה וטקטיקות. קבע כיצד העסק צריך להיראות, כיצד עליו למקם את עצמו באופן מקוון ואילו רכיבי אינטרנט הם קריטיים בכדי להפוך את העסק להצלחה. החלט כיצד תגיע אליהם ואיך יתבצע הקשר עם הלקוחות: האם הם ירכשו מוצרים, יקראו מאמרים, ירשמו לעלונים, יתקשרו דרך בלוגים וקהילות מקוונות?

ללא שלושתם, היעילות של האתר שלך מצטמצמת מאוד. לדוגמה, אתר שמעוצב היטב עם תוכן נהדר אך אין לו אסטרטגיה וטקטיקות מוגדרות הוא כמו לנהוג במכונית נהדרת ללא מערכת GPS או מפה יעילה. תוהים מדוע אינכם מגיעים ליעד אם יש לכם תוכן מעולה ואסטרטגיות וטקטיקות יעילות, הסיבה היא שהעיצוב ושהניווט לקויים. המבקרים יסגרו את הדפדפנים שלהם או ילחצו על הכפתור הקודם כדי לעבור לאתר הקודם שלהם.

תוכן פרובוקטיבי

אם תוכן "רגיל" הוא מלך אז תוכן פרובוקטיבי הוא הג'וקר. לאתר שלך יש שניות בלבד לתפוס עניין. חשבו על מאמרים שקראתם, נאומים ששמעתם, ספרים שהתחלתם. החשיפה הראשונית עוזרת לאנשים לקבוע אם הם רוצים להקדיש זמן רב יותר לקריאה, האזנה או צפייה. יש פשוט יותר מדי תחרות על הזמן של אנשים. אל תצפו שאנשים ישקיעו בעצמם לקרוא תוכן אם הוא לא מרתק, משעשע, מושך וחוויתי. לכן בבקשה אל תתנו להם את האתגר להתגבר על מבוא פושר.

כמה מילים לסיום

טיפ: סביר מאוד להניח שאכן תרוויחו כסף באמצעות אתר מסוג זה. יצירת אתר שמייצר המון תנועה בדרך כלל לא מתרחש בלי להכניס כסף רב. זו הסיבה שאם תיצור אתר שמתוכנן היטב, עם הנושא הנכון ומילות מפתח רווחיות, תוכל לעשות זאת!

אזהרה: רק בגלל שאתה מעצב אתר זה לא אומר שאתה הולך להשיג תנועה. יקר לשכור מישהו שיביא את האתר שלך למספר 1 במנועי החיפוש – לכן תרצה לבחור את מילות המפתח שלך בקפידה.

בניית אתרי תוכן חרדיים

אנו עוסקים גם עם העולם החרדי. בעולם החרדי התוכן הוא באמת המלך. אך החכמה היא לבחור את המילים המתאימות לעולם הדיגיטלי המהיר וחסר הסבלנות. אנו מזמינים אותך לפנות אלינו לקבל ייעוץ, הכוונה וסיוע בכל מה שתצטרך על מנת להפוך את האתר שלך למספר 1 בתוכן אותו אתה מציע.

SBZ השותף הדיגיטלי שלך

המטרה של עסק הוא ליצור לקוח אשר יוצר לקוחות

שינוי גודל גופנים