לאחר בחינת אלפי אתרי אינטרנט ככל הנראה במהלך השנים, הגענו למסקנה שכדי שהארגון שלך יצליח באינטרנט, יש לבצע שלושה אלמנטים מרכזיים:
- עיצוב. האתר שלך צריך להיות מעוצב בצורה מקצועית, מושך ומרתק, וקל לניווט בו כדי לזכות במהירות בתשומת ליבם ובעניין של המבקרים. שימוש טוב בתמונות הוא חשוב כמו גם שימוש בצילומי פעולה שלך עם הלקוחות שלך.
- תוכן. האתר שלך צריך להתמקד באינטרסים של המבקרים שלך ולהתייחס לשאלה מה יש שם עבורם ואיך לשפר את עסקיהם וחייהם. לשם כך יש לפתח תכנים חזקים בצורה של מוצרים, שירותים וקניין רוחני, תוך התפתחות מתמדת.
- אסטרטגיה וטקטיקות. קבע כיצד העסק צריך להיראות, כיצד עליו למקם את עצמו באופן מקוון ואילו רכיבי אינטרנט הם קריטיים בכדי להפוך את העסק להצלחה. החלט כיצד תגיע אליהם ואיך יתבצע הקשר עם הלקוחות: האם הם ירכשו מוצרים, יקראו מאמרים, ירשמו לעלונים, יתקשרו דרך בלוגים וקהילות מקוונות?
ללא שלושתם, היעילות של האתר שלך מצטמצמת מאוד. לדוגמה, אתר שמעוצב היטב עם תוכן נהדר אך אין לו אסטרטגיה וטקטיקות מוגדרות הוא כמו לנהוג במכונית נהדרת ללא מערכת GPS או מפה יעילה. תוהים מדוע אינכם מגיעים ליעד אם יש לכם תוכן מעולה ואסטרטגיות וטקטיקות יעילות, הסיבה היא שהעיצוב ושהניווט לקויים. המבקרים יסגרו את הדפדפנים שלהם או ילחצו על הכפתור הקודם כדי לעבור לאתר הקודם שלהם.