איך לנצל את ימי הקורונה לקידום העסק שלך דרך האתר?

הקורונה נפלה עלינו בלי הכנה מוקדמת. אבל לכל דבר יש שני צדדים. צד חיובי וצד שלילי. את הצד השלילי אין מה לפרט, הוא ידוע ומוכר לכולם. אך יש גם צד חיובי. והיא ההזדמנות שניתנה לנו להשקיע יותר מאמץ בקידום העסק בזירה הדיגיטלית.

אתר אינטרנט

אם עדיין (משום מה) אתה נמצא מחוץ העולם הדיגיטלי, למה אתה מחכה??? הקורונה חתמה את עידן העסקים המסורתיים. עסק שלא מתקיים באינטרנט, סיכויי ההצלחה שלו לשרוד מועטים לעומת עסק שנמצא בזירה הדיגיטלית. קבל עוד היום הצעת מחיר לבניית אתר אינטרנט לעסק שלך ותתחיל לצמוח ברשת.

גם הציבור החרדי עובר בהמוניו לאינטרנט והקורונה מאיץ את התהליך שכבר החל קודם. יש מספר עסקים שעוסקים בבניית אתרים שמתמחים בעסקים חרדיים. עסקים חרדיים שונים בכמה פרמטרים מעסקים רגילים ועל כן כדאי לפנות לאנשים שמבינים את המורכבות של עסקים שפונים לציבור החרדי ולקבל את עזרתם.

קידום אתרים בימי קורונה

יש לך אתר אינטרנט? קבל כמה טיפים איך לקדם אותו במנוע החיפוש של גוגל

זמן טעינה – אחד הפרמטרים של גוגל כדי לקדם אתר הוא זמן הטעינה שלו. כמה זמן לוקח מהרגע שלחצנו על הקישור ועד שהאתר עלה כולו לאוויר. לפני שמדברים על העיצוב של האתר וחוויית המשתמש, הפרמטר של זמן הטעינה הוא חשוב מאוד. גם אם האתר שלך הכי יפה עם חוויית משתמש נהדרת. זה לא יעזור אם לוקח הרבה זמן עד שהאתר נטען.

כלי מצוין שבודק את זמן הטעינה של האתר ועוד מביא עצות ליישום כדי לקצר את זמן הטעינה הוא https://speedom.co.il/. כנסו לקישור תעתיקו את הקישור לאתר שלכם תדביקו בריבוע ותראו את התוצאה והטיפים ליישום שהוא מביא. הכלי בחינם.

ביטויי מפתח – ביטויי מפתח הם הביטויים אותם אתם רוצים לקדם בגוגל. איך בוחרים ביטויים טובים? הדרך הפשוטה ביותר ובחינם היא דרך גוגל ADS.

כנסו לhttps://ads.google.com/intl/iw_il/home/. פתחו חשבון, לאחר מכן כנסו ל"כלים והגדרות" (נמצא למעלה עם איור של מפתח שוודי), כנסו ל"הכלי לתכנון מילות מפתח" (נמצא בעמודה הימנית הקיצונית). בעמוד שיפתח יהיה שני ריבועים, כנסו ל"רוצה לגלות מילות מפתח חדשות?". בעמוד שיפתח יהיה לכם אפשרות לכתוב מילות מפתח וללחוץ על "הצג תוצאות".

כתבו מילות מפתח שאנשים מחפשים כאשר הם רוצים לרכוש את המוצר שלכם או השירות שלכם. שם תוכלו לראות כמה אנשים מחפשים את הביטויים הללו ואיזה רמת תחרות יש עליהם. בנוסף, ויותר חשוב, תוכלו לגלות מילות מפתח חדשות שאם תקדמו אותם יגיעו לאתר שלכם יותר משתמשים וממילא יותר לקוחות.

איך מקדמים את ביטויי המפתח?

כותרות – הכניסו את ביטויי המפתח לכותרות באתר. יש את הכותרת הראשית של הדף (מה שנקרא H1). הכניסו את מילות המפתח לכותרת הראשית או לכותרת המשנה (H2).

עמוד הבית – לעמוד הראשי יש את החשיבות הגבוהה ביותר באתר. הכניסו את ביטויי המפתח לעמוד הראשי.

הכותרת ותיאור הדף בתוצאות החיפוש – כשאתם כותבים ביטוי בחיפוש בגוגל, גוגל מציגה בפניכם בתוצאות את עשרת הדפים שלטעמה הם המתאימים ביותר לשאלתכם. לכל תוצאה יש כותרת ותיאור. הכותרת והתיאור חשובים מאוד לקידום האתר. שרבבו את מילות המפתח בהם.    

מאמרים – גוגל מאוד אוהבת תוכן. כתבו תוכן מקורי שיכול לעזור למי שמעוניין לרכוש את המוצר או השירות שלכם. כתבו מדריכים, עצות, טיפים, מידע וכדומה והעלו לאתר. כמובן שלכל מאמר כזה תכניסו את מילות המפתח.

הדבר האחרון החשוב הוא קישורים חיצוניים – נסו למצוא אתרים אחרים (איכותיים) שקשורים לתחום שלכם (לא מתחרים ישירים כמובן) ובקשו מהם לצרף לינק לאתר שלכם. שגוגל רואה שאתרים אחרים מפנים לאתר שלכם, היא מסיק שהאתר שלכם הוא טוב ואיכותי.

הכותב הוא בעלים של משרד פרסום חרדי. המספק שירות של בניית אתרים ושיווק דיגיטלי.

שינוי גודל גופנים