איך בחירת הקהל שלך משפיעה על הפרסום?

רבים העסקים החושבים שמטרתם לכבוש את העולם. להגיע לכולם. שהמוצרים שלהם מתאימים לכל שכבות הציבור, נשים, גברים, ילדים, חילונים ודתיים. גם אם לא כולם אז רובם או אלפים רבים. זוהי טעות טראגית וכשל שיווקי מספר 1.

מי באמת מרוויח משקרים?

אנו חיים במציאות של חופש מידע ותקשורת שמגיעה לכל מקום ומכל מקום. מציאות זו יוצרת אשליה שהעולם הוא כפר גלובאלי. חדשות לבקרים אנו נחשפים לידיעות "מרעישות" שהנה ההוא הצליח, ההוא נהיה מיליונר, ההוא הקים סטארט אפ וכבש את העולם והנה רק תעשה ככה וככה ותצליח להרוויח מלא כסף.

מחשבות מסוג זה רצות אצלנו בתת מודע. הם משודרות אלינו מכל סרטון ביוטיוב, מכל פוסט בפייסבוק והמשווקים יודעים לעשות את זה בצורה מושלמת ולהכניס לכיס שלהם סכומים יפים רק כי יש הרבה קונים לבולשיט הזה. מי שבעיקר מרוויח מזה הם סוכנויות הפרסום והשיווק.

בחירת קהל לפרסום

פרסום מתחיל בבית

 אך האמת היא שכל עסק, יהיה אשר יהיה, לא יכול להיות מצליח ביום או יומיים. זה אל עובד ככה וטוב שכך. כדי להיות עסק מצליח אתה חייב לסמן את קהל היעד המינימאלי האפשרי. לקשור אליך את הלקוחות המתאימים ביותר לעסק שלך. לשווק את העסק שלך לאנשים שבאמת צריכים את השירות או המוצר שלך.

מה שזה אומר במילים פשוטות שכדי להצליח אתה חייב להיות באמת מוצלח. המוצר או השירות שלך באמת צריכים לענות על צרכים וכאבים אמיתיים. והמבחן היחידי והמדויק ביותר הוא אתה בעצמך. תשאל את עצמך האם אני מצליח בתחומי? האם העסק שלי ממלא את הצרכים והכאבים שלי? האם אני באמת טוב במה שאני עושה?

לפני שקופצים לשווק את העסק לכל העולם, חייבים לעצור ולשאול האם אני באמת טוב? האם המוצר שלי באמת שווה? האם כדאי לאנשים לקנות את השירות שלי? הוא הצליח עלי לפני שאני רוצה שהוא יצליח לאנשים אחרים?

מתפרסם מעצמו

שיווק מנצח הוא שיווק טבעי. שיווק טוב הוא שיווק שהרוכש נעשה איש המכירות של העסק. שבעל העסק לא צריך לרדוף אחר לקוחות, להשקיע אלפי שקלים בפרסום ממומן, יחסי ציבור, ידוענים וכל שאר התרגילים המוכרים להביא עוד מכירות. שיווק איכותי הוא כזה שהלקוחות בעצמם משווקים את המוצר או השירות. זה עונה להם על הצרכים שלהם, הם רואים בזה ערך, משהו ששווה לספר לאחרים.

לכן אנו במשרד פרסום חרדי משקיעים בשיווק אורגני, טבעי, מסתכלים על הצרכים שהעסק נותן להם מענה. עושים את העבודה הקשה אך המתגמלת לטווח הארוך של מציאת הלקוחות המתאימים שיביאו איתם את החברים והמשפחה וישווקו את העסק בעצמם.

כאשר העסק משווק באופן טבעי אתה לא צריך לעסק במכירות. הלקוחות זורמים אליך מעצמם. אתה עוסק רק בלייצר את השירות שלך או את המוצר שלך כדי שיגיע לרמה הגבוהה ביותר. כדי להוסיף עוד מוצרים ושירותים או לפתח ולשפר את מה שיש. כי או שאתה משקיע או שאתה שוקע.    

משרד פרסום חרדי

איך עושים את זה? פונים אלינו עוד היום ומתחילים לעבוד. שיווק אורגני לוקח זמן. זה כמו לקנות בית. זה אומנם קשה בהתחלה, לוקחים משכנתא לכמה שנים, עובדים יותר בשנים הראשונות אבל כשמסיימים הבית שלך לעולם. לא צריך להשקיע עוד בקנייה עצמה. עכשיו נותר רק להשקיע בשיפור הנכס ובקניית נכסים נוספים.

אנו נעזור לך לבחור את הקהל המדויק שלך ושהוא יעשה את העבודה בשבילך. לא משווקים לכולם. לא צריכים את כולם. והעסק לא מתאים לכולם. למי שהוא כן מתאים, מי שאתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך, עליהם שווה להשקיע. זו המומחיות שלנו ונשמח לעזור.  

שינוי גודל גופנים